باشگاه پرسپوليس
باشگاه پرسپوليس
تمرين پرنشاط بازيكنان

 ديروز همچنين حسين عبدي طي نشستي جداگانه با يحيي گل‌محمدي در خصوص اضافه شدنش به كادر فني پرسپوليس و نحوه همكاري خود با سرمربي اين تيم به توافق نهايي رسيد و قرار شد اين مربي در صورت توافق مالي، طي 24 ساعت آينده قرارداد خود را با باشگاه پرسپوليس امضا كند. خود عبدي در اين باره گفت: با توجه به سياست‌هايي كه براي كارم در پرسپوليس دارم، همه حرف‌هايم را به يحيي گل‌محمدي زدم،اما به احتمال فراوان باز هم بايد با او جلسه‌اي داشته باشم.

كريم باقري و ادموند بزيك ديگر گزينه‌هاي كادر فني پرسپوليس هستند.

تمرين زير برف

تمرين ديروز پرسپوليس در هواي برفي تهران و در زميني كه سفيدپوش شده بود حال و هوايي پرنشاط داشت. پيش از شروع تمرين، گل‌محمدي دقايقي براي بازيكنان صحبت كرد و پس از آن كاور نيمي از زمين برداشته شد تا تمرينات سرخپوشان در آن انجام شود. البته گرم كردن و كارهاي كششي و دويدن در قسمت برفي زمين انجام شد كه در اين ميان، شوخي‌هاي بازيكنان با يكديگر در نوع خود جالب توجه بود. پس از تمرينات بدني، فوتبال در نيمي از زمين در دستور كار قرار گرفت و بعد از آن سرخپوشان تمرين با موانع را در دستور كار قرار دادند.

در اين تمرين پولادي و خانزاده كه تيم ملي را همراهي مي‌كنند به اتفاق كاظميان، معدنچي، آقازماني، اسماعيل‌زاده و قدمي حضور نداشتند. در اين ميان گفته مي‌شود كاظميان و معدنچي در فهرست مازاد گل‌محمدي قرار دارند و روز گذشته بر سر جدايي از اين تيم با يحيي به توافق رسيدند. با توجه به اين‌كه گل‌محمدي اعلام كرده نياز به يك هافبك چپ دارد، قرمزها مذاكره همزمان با يك گزينه ايراني و يك گزينه اروپايي را آغاز كرده‌اند و اميدوارند تا پايان هفته با يكي از آنها به توافق برسند.

توافق نسبي با ژوزه

سومين جلسه رويانيان و ژوزه در حالي برگزار شد كه دو طرف نسبت به جلسات گذشته برای قطع همکاری به توافق نسبي دست يافتند. رويانيان در اين نشست پيشنهاد داد كه ژوزه در پرسپوليس بماند كه البته سرمربي سابق الاهلي مصر اين پيشنهاد را قبول نكرد و گفت که با شرايط كنوني نمي‌تواند به تيم بازگردد.در اين جلسه همچنين ژوزه به رويانيان براي پرداخت غرامت فسخ قرارداد تخفيف داد كه رويانيان از او خواست بيشتر تخفيف بدهد. مديرعامل پرسپوليس معتقد است ژوزه به همان اندازه‌ كه در پرسپوليس كار كرده، بايد پول بگيرد نه بيشتر!

 

منبع: pirozi91.blogfa.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : يه پرسپوليسي

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آرشیو وبلاگ
دی 1391
دوستان
بهترین معلم معلم ورزش
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه پرسپوليس و آدرس club.perspolis.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب وبلاگ
طراح قالب وبلاگ های ورزشی
پیوند های روزانه
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

آرشیو پیوندهای روزانه
امکانات
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 1513
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


طراح قالب